Ik zat van 10 juni tot en met 31 augustus in Noorwegen. Heel stoer natuurlijk, een klein meisje dat in een grote Toyota toeristen rondleidde. Dit is het verslag!

13 augustus, 2005

De Toyota deel x

Gisterochtend hadden we een afspraak om de Toyota te laten repareren. Nieuwe ruitenwisserpook, de onderdelen die er tijdens het wassen afgevallen waren zouden gemonteerd worden en een nieuw kapje voor het achterlicht kon er op.

De Toyota was deze week uitgeleend en ik had gevraagd of Gunnveig wou regelen dat de auto bij de garage kwam op vrijdag. Of de mensen die hem leenden hem konden brengen ofzo.

Toen stond de Toyota ineens weer bij ons voor de deur. Gunnveig en Johan waren op vakantie en ik wist niet of iemand hem zou brengen. Ik vroeg of Dennis de Toyota naar de garage wilde brengen als hij er na tien uur nog stond.

Terug van de tocht stond de auto nog steeds op kantoor. Bah.

De meeste garages in het dorp zijn gesloten op zaterdag, maar ik ging voor de zekerheid toch maar langs om te kijken of de garage open was op zaterdag. Het was 13:15 u. De garage bleek open van 10 tot 13u.

Ach. Maandag weer een kans.
Ben benieuwd wanneer we een nieuwe afspraak kunnen maken met de garage...