Ik zat van 10 juni tot en met 31 augustus in Noorwegen. Heel stoer natuurlijk, een klein meisje dat in een grote Toyota toeristen rondleidde. Dit is het verslag!

15 juni, 2005

Lijst van personen

Op deze lijst staan de personen toegelicht die nogal eens terug kunnen komen in mijn blog. Vragen/aanvullingen? Mail me!


PersoonRol
DennisDe Nederlandse collega. Dennis doet dit werk voor de derde keer en hij begint een maand eerder en werkt een maand langer door dan ik. De rest van het jaar reist Dennis, door Azie en voor komend jaar heeft hij het plan opgevat om Noord-Afrika van dichtbij te bekijken. Dennis is tevens gelicenseerd muskusossafarigids. Zie ook zijn blog
GinaDe vrouw van Jon Erik, ze komt uit Jamaica en woont nu ineens in Oppdal. Mijn eerste vriendinnetje hier!
GunnveigDe vrouw van Johan. Zij werkt op kantoor en regelt daar bijna alles, behalve de auto's. Daarvoor moet je bij Johan zijn.
HiekeDe schone Hieke behoeft eigenlijk geen introductie. Mijn zeer goede vriendin uit Amsterdam, die ook een jaar in Noorwegen op school heeft gezeten. Komt op bezoek van 18 t/m 22 juli
ikzie mijn profiel
JoakimBedrijfsleider van Hotel NOR. Lekker ding.
JohanDe grote baas en eigenaar van alle dingen. Een slimme zakenman, nu eens hier, dan weer daar, maar als je hem eenmaal te pakken hebt gebeurt er wel wat!
Jon ErikDe zoon van Johan en Gunnveig. Is net terug van een lang verblijf in New York. De nerd van het kantoor.
KariVerzorgt de financiele administratie op kantoor en doet dat altijd met een goed humeur. Heeft net een kleinzoon gekregen, Elias.
MariaReceptioniste bij het Quality Hotel. Komt uit Noord-Noorwegen
Pål MagnusMuskusossafarigids zonder rijbewijs. Als hij de tocht loopt betekent het dat ik of Dennis hem op en neer moet pendelen (40km heen).
RobertMuskusossafarigids. Zit in het voetbalteam met Pål Magnus en Øystein
Stein TerjeRegelt alles bij Vangslia Fjelltun, de hutjes
SteinarDe baas van het Quality Hotel
TerjeKok bij het Quality Hotel. Is grootverbruiker van snus, ofwel pruimtabak
ToneReceptioniste bij het Quality Hotel. Gezellige meid!
ValdisDe moeder van Johan. Gepensioneerd biologe. Het grootste deel van de dag wandelt ze in de bergen en ze hopt af en toe langs op kantoor om tegen iedereen te kletsen. Verder beheert ze de kunstcollectie van het Schønheyder-imperium.
ØysteinMuskusossafarigids
Åse MarteVriendin uit Noorwegen. Ik zat destijds samen met haar op school en we woonden in hetzelfde huisje. Sindsdien hebben we een beetje contact gehouden en voordat ik bij Oppdal Booking begon ben ik een paar dagen bij haar op bezoek gegaan in Trondheim