Ik zat van 10 juni tot en met 31 augustus in Noorwegen. Heel stoer natuurlijk, een klein meisje dat in een grote Toyota toeristen rondleidde. Dit is het verslag!

03 augustus, 2005

De afgelopen dagen...

Deze week heb ik een vriendinnetje gekregen: Gina. Ze is de vrouw van Jon Erik en woont sinds een paar weken in Oppdal. We zijn ongeveer even oud, en het is leuk om eens te kunnen kletsen met iemand van mijn eigen leeftijd, die hier ook nieuw is. Gisteren hebben we in Oppdal geshopt. Eerst thee gedronken op een terrasje en toen hebben we breipennen en wol gekocht. Want Gina blijkt ook graag te breien. We hebben zelfs plannen om een breiclubje op te starten, want van de dames hier in het dorp kunnen we waarschijnlijk wel het een en ander leren. Daarna zijn we naar het vliegveld van Oppdal gegaan om te kijken naar het NK (Noors Kampioenschap dus) Parachutespringen. Dankzij de heldere hemel konden we goed de mannetjes uit de hemel zien vallen. Mooie foto's gemaakt...

En vandaag was Gina mee op wandeltocht. Verder was er een familie uit Venlo mee, met twee kleine jongens die behoorlijk stoer meewandelde. Helaas duurde het erg lang voordat het vuurtje wilde branden, maar het was een gezellige tocht!

Verder ben ik begonnen met de voorbereidingen van mijn verjaardagsfeestje: ik nodig wat mensen uit om bij me thuis te komen en taart te eten. Maar het is wel raar hoor: er zijn natuurlijk nog geen mensen die ik echt goed ken. En dus komt er een grote onzekerheid van: straks komt er niemand en moet ik de taart helemaal alleen opeten.

Maar Gina en Dennis komen in elk geval. Dus dat wordt maximaal een derde taart om naar binnen te werken. Ik voel me hier inmiddels wel thuis. Maar nu heb ik ook nog minder dan een maand over, wat gaat het toch snel...

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Blir kaken god?

10:11 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home