Ik zat van 10 juni tot en met 31 augustus in Noorwegen. Heel stoer natuurlijk, een klein meisje dat in een grote Toyota toeristen rondleidde. Dit is het verslag!

13 augustus, 2005

Bah ik voel me oud

Dinsdag verjaardagsfeestje. Van negen tot half elf zat ik daar tussen de ballonnen, met een grote chocoladetaart (die echt goed gelukt was!) en een koelkast vol peperdure drank.

Toen kwam Dennis.

Een half uurtje later kwam Pål Magnus en Øystein. En Gina. En uiteindelijk kwam Jon Erik ook nog. Het werd nog gezellig, de meeste mensen kenden elkaar nog niet goed en het klikte nog best goed. Maar iedereen moest weer snel weg en om half een was het feest over.

Later kwamen de excusen. Maria was het vergeten, Solveig en Elisabeth moesten tot laat werken omdat de gasten in het restaurant langer bleven zitten, Joakim en Terje kwamen gewoon niet. Erik was in de bushbush gestrand met autopech.

Ik vond het wel jammer dat er weinig van het feestje was gekomen, het zou juist leuk zijn om die verschillende mensen bij elkaar te krijgen. Misschien over een paar weken een afscheidsfeestje. Ik heb nog een koelkast vol dure drank.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Jammer dat er niet zo veel van het feestje gekomen is. Maar ik hoop niet dat het met ouderdom te maken heeft. Volgend jaar is het gewoon weer een succes!

5:31 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Anders mischien een welkom terug feestje hier.

11:41 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home