Ik zat van 10 juni tot en met 31 augustus in Noorwegen. Heel stoer natuurlijk, een klein meisje dat in een grote Toyota toeristen rondleidde. Dit is het verslag!

23 juli, 2005

Nogmaals Trondheim

Afgelopen dinsdagochtend kwam Hieke op bezoek. Om 5:11. De avond ervoor kon ik gelukkig vroeg naar bed, omdat Dennis de presentatie op zich nam. Goed, voor dinsdag stond de tocht naar Trondheim gepland, dus daar kon Hieke na een ontbijtje meteen op mee. En Hieke bleek ook de enige deelnemer. Dat was op zich geen enkel probleem, want nu konden we lekker ons gang gaan. En onder het mom van "dit is een tocht" konden we wel op de meeste plekken gratis naar binnen. Voor de middag hadden we met onze vrienden uit Trondheim afgesproken: Hieke met Jonas en ik met Åse Marte. Tenminste, dat dachten we. We hadden allebei geen telefoon bij ons en waren niet helemaal zeker dat onze dates hun mail hadden gelezen en tijd hadden.

Afspreekpunt Kafe Dromedar, 12:30u (de afgesproken tijd). Lekker koffie gedronken op het terrasje. Niemand te zien. Een uurtje later leek het er toch op dat ze niet zouden komen, maar ineens zag ik Åse Marte staan. Ze zag ons nog niet, maar ik verwachtte dat ze zo onze kant op zou komen. Toen ze dat niet deed liep ik maar zelf op haar af. Stomverbaasd was ze ons te zien; ze had haar mail nog niet gelezen, maar was toevallig in de buurt. Ze had een vriendin bij zich en kwam erbij zitten. Vijf minuten later kwam Jonas ook. En ook hij zorgde voor een vriend erbij, dus toen zaten we met 6 mensen die elkaar nauwelijks kenden gezellig te kletsen op het terrasje! Leuk dagje!