Ik zat van 10 juni tot en met 31 augustus in Noorwegen. Heel stoer natuurlijk, een klein meisje dat in een grote Toyota toeristen rondleidde. Dit is het verslag!

14 juli, 2005

Kuttemaskin

Onderdeel van het werk hier is PR. Dat wil zeggen, posters en uitnodigingen maken, waarmee je mensen warm probeert te maken voor de presentatieavond en voor de tochten. Die posters maken we zelf, hier op de laserprinter. En tot nu toe waren ze allemaal op A4-formaat. Maar als je 1 uitnodiging hebt en 4 verschillende tochten, dan wordt het een beetje veel met al die blaadjes en is het niet meer te doen om het netjes neer te leggen. Bijvoorbeeld bij het hotel. Goed, ik vond het een idee om dit papierwerk wat kleiner te maken, A5 bijvoorbeeld. Nou is er hier op kantoor welgeteld 1 schaar en geen snijmachine, dus dat ging niet echt lukken. Ik nam me voor om een keer aan Gunnveig voor te stellen te investeren in een snijmachine. Maar ja, steeds kwam er iets tussen.

Vanochtend vroeg ik Gunnveig: "Heb je even?". "Eigenlijk heb ik het druk, kan het snel even?" Hmm... kan dat snel? Nouja, ik kan het altijd vragen... "Eh, misschien willen we posters op A5 gaan maken, omdat het er dan netter uitziet. Want nu is het overal zo vol met posters. Maar daarvoor hebben we een snijmachine nodig. Zou het een idee zijn er eentje aan te schaffen?" Gunnveig: "Hij komt binnen een uur binnen, verwacht ik."

Haha, makkelijk geregeld noem ik dat! Wat een vooruitziende blik van Gunnveig... en inderdaad, een uur later stond er een snijmachine, een heuse kuttemaskin! Toch wel toevallig zeg...