Ik zat van 10 juni tot en met 31 augustus in Noorwegen. Heel stoer natuurlijk, een klein meisje dat in een grote Toyota toeristen rondleidde. Dit is het verslag!

02 juli, 2005

The morning after

Ik lag er gister rond vieren in. Wekker gezet om 8:10, want ik moest om 9 uur op Muskustocht. 's Ochtends ging de wekker. Oh, ik hoef pas om kwart voor negen de deur uit, ik kan me nog even omdraaien...

Om 9 uur werd ik uit bed gebeld: oeps, verslapen!

Geen douche (ach, de boiler is toch stuk dus warm douchen kon al niet), kleren aangeschoten en rustig lopen naar het ontmoetingspunt (een gids straalt Rust uit, geen Haast...). 9:06 stond ik paraat en de acht deelnemers waren blij me te zien!

Leuke tocht gelopen, het weer zat mee. En er waren twee meisjes uit Zwitserland mee die op interrail waren. Toch leuk om eens te praten met leeftijdgenoten. Veel water gedronken onderweg, om de biersmaak van gisteren weg te spoelen. Gelukkig kun je het water hier overal uit de beekjes halen. Maar eten niet. Da's het voordeel van je niet verslapen: dan kun je nog ontbijten.

Om 4 uur waren we weer terug. Ik ben meteen eten gaan halen bij de supermarkt. Ik denk dat ik vanavond maar niet de kroeg in ga...