Ik zat van 10 juni tot en met 31 augustus in Noorwegen. Heel stoer natuurlijk, een klein meisje dat in een grote Toyota toeristen rondleidde. Dit is het verslag!

21 juni, 2005

nog eentje dan...

Nog een toevalligheidje:

Reactie op mijn blog-mailtje van Esther, die net terug is van een paar maanden Scandinavië, zij zat voor de universiteit in Denemarken:

------
Ha Dineke!

Leuk van je te horen!! En ben blij dat je het leuk hebt in Noorwegen!!

ja, je hebt gelijk, het is hier nu stralend weer! Heerlijk, je ziet gewoon dat iedereen een stuk vrolijker is! Hopelijk is het bij jou ook niet al te slecht, vooral omdat je zo veel buiten bent...

Geniet ervan!
Esther
Ps. beetje raar misschien, maar mocht je op de een of andere manier iets te horen krijgen over woonruimte in Amsterdam DENK AAN MIJ!! Ik wil graag weg hier uit A´veen!!

------
Hoi Esther,

Ik heb dit gekregen van een jongen met wie ik ooit een cursus heb
gevolgd (theatersport bij Crea). Hij zit bij Amsterdam Anders en
stuurt soms mailtjes over protest-acties en dergelijke, maar een paar
dagen geleden was het dus dit. Ik heb geen idee of het wat is, want ik
ben zelf niet op zoek, maar wie weet heb je er wat aan...

---------- Forwarded message ----------
<< knip verhaaltje over woongroepen die mensen zoeken >>

-------
Ha Dineke!

Harstikke bedankt!! je zult het namelijk niet geloven, ik heb net de afgelopen weken aan een woongroep zitten denken...

Stel je voor, als je terugkomt en ik woon in de stad.... Leuk!!

Groetjes,
Esther