Ik zat van 10 juni tot en met 31 augustus in Noorwegen. Heel stoer natuurlijk, een klein meisje dat in een grote Toyota toeristen rondleidde. Dit is het verslag!

23 juni, 2005

Spannend...

Morgenochtend begint mijn eerste zelfstandige tocht. Ik neem 14 mensen op sleeptouw naar Trondheim met de trein, daar geef ik ze een rondleiding (waarbij ik dus moet laten blijken dat ik alles van die stad weet) en daar gaan we dan precies op tijd bij de boot aankomen. Met de boot gaan we vervolgens door de fjorden heen, en dan komen we aan in Kristiansund. Daarna iedereen weer op tijd in de bus krijgen om terug te gaan naar Oppdal. We vertrekken morgenochtend om tien voor zeven, dus ik mag al naar bed. En we komen uiteindelijk om tien over acht weer terug.

Als ik morgen nog leef hoor je hoe het gegaan is!

Slaap lekker...